Kuinka monta talvea olen odottanut sinua? Kuinka monta talvea olen ajatellut että ensi kesänä sinä olet kotona? Ovatko talvet menneet minulta ohi?

Nyt aion viettää rauhassa tämän talven. Katselen ajan kanssa puita, jotka lumi on kauniisti kuorruttanut. Ihailen ensimmäisiä, keväästä kertovia auringonsäteitä. Ulkona on mukava liikkua, kun valkoinen lumi tuo illan hämärään valoa. Nyt on menossa kaunis talvi ja minulla ei ole kiire mihinkään. Minulla ei ole mitään mikä estäisi viettämästä mukavaa talvea ulkoillen. Tämä vuoden aika on hyvä. Pian alkaa liukkaat ja sitten loskakelit, mutta ei vielä. Nyt on menossa luminen talvi.
 
Muutenkin elämä vie mennessään, tekemistä riittää. Sivusilmällä katson alesta sinulle sopivia vaatteita, mutta minusta on tullut tarkka ostosten suhteen. Ehkä olen jo ostanut sinulle niin paljon. Ehkä olen jo odottanut sinua niin kauan, että nyt on kaiken muun aika. Sinä olet mielessä ja sydämessä, mutta et tukahduttavana tunteena, vaan ilon siemenenä.
Minulla on sinusta pieni toivo, joka ei katoa vaikka en sinua joka hetki odota. Kun sinä tulet, keskityn vain sinuun. Kun sinua ei ole, haluan käyttää ajan lähelläni olevien asioiden kanssa.
 
Tämä talvi vaan vie mennessään…onneksi! 
 
Mukavia talvipäiviä kaikille! : )