Välillä näen unia ja joskus muistan ne vielä herättyäni. Eräänä yönä näin unta että SINÄ olit tullut meille ja lähdin käymään sinun kanssa kylässä. Mutta yht äkkiä se jonka luona olin, lähti jonnekin. Jäin yksin sinun kanssa, heijailin sinua ja sinulla oli mintun värinen asu päällä, olit iloinen ja nauroit : ) 

Mutta sitten minulle tuli ongelma, olin menossa vessaan ja  en tiennyt mihin olisin laittanut sinut. Mietin että minun pitää ensi tilassa käydä ostamassa sinulle sitteri, jossa voit odottaa vähän aikaa.

Aamulla kerroin miehelle että näin unessa sinut. Mies kysyi heti että kumpi olit? Tyttö vai poika?

 

Ihana uni! : )

Tähän mennessä olen miettinyt millaiset vaunut ostan, nyt pitää varmaan alkaa katselemaan myös sopivia sittereitäkin ; ))

Ja tuohon miehen kysymykseen: en tiedä. Pääasia että näin sinut ja olet yhtä kaivattu sukupuolestasi huolimatta, meille kummallekin.